Arkadaslar ilgilendiginiz icin Cok tesekkur ederim. Acile gittim vajinal ultrason ve normal ultrasonla baktilar. Doktor bebegin 6 haftalik oldugunu soyledi ve cok sasirdim. Adet tarihine gore hesaplayinca 8 hafta 4 gunluk olmasi lazim. Kalp atisini yakalamislar. Herhangi bir igne falan yapmadi. Idrarda enfeksiyon varmis oyle dediler. Eve geldim gene ax birsey kanama oldu. Pazartesi doktoruna gorun dediler. Gonderdiler . Allah kimseye gurbette koymasin hicbir mudahalede bulunmadilar. 5 -6 saate yakin acile kaldim durdum.