Arkadaşlar dün gece uyurken bi anda bi sıtma tuttu titremekten resmen mahvoldum. 6+4 gebeyim. Gece sıtma tuttu sabah lavaboya gidince böyle afedersiniz sarı sümüksü bi akıntı gelmişti. Acaba iltihap mı var sıtma neden tutar yaşayanlar var mı öyle böyle değil dişlerim kırılacaktı resmen titremekten