Elfynsmr Kızlar yarın inşaallah detaylı ultrasona gireceğim 19+1 haftadayım.Merak ettiğim konu detaylı ultrasona sıkışık mı giriliyor ben şehir dışında bir klinikte yaptıracağım ona göre hazırlıklı gideyim. Yaptırmış olanlar yardımcı olabilir mi?
berfunya Elfynsmr tok karnına girmeniz lazım daha iyi görüyor doktor o zaman. Bir de girmeden önceçikolata yiyin hareketlensin bebiş.
berfunya Elfynsmr ondan emin değilim çünkü ben 27 haftalıkken girdim,sizinki daha küçük belki öyle girmeniz gerekir zaten sekretere önden sorarsınız.
Elfynsmr Bernababy ben biraz erken gidiyorum hafta olarak acaba nasıl olacak şimdiden onun heyecanı sardı ☺️
duygufd Sıkışık olmak gerekmiyor, ben ultrasona girmeden hemen önce tuvaleti kullandım uyarırlardı gerekseydi 😃 yüzünün fotosunu tam çekmedi çok hareket ediyor dedi doktor. Hareket etmesi iyi mi kötü emin olamadım.