Merve39 Pilge hayırlı olsun öncelikle 🥰 bel ağrısı oluyor mu bende spinal düşünüyorum ama korkuyorum ağrıdan
Pilge Merve39 yok canım hiç bel ağrısı olmuyor tek yapman gereken kendini iğne sırası kasmaman ve hiç açımıyor emin olabilir
Pilge Canselugr benim normale müsait deildi 40.hftaya kadar bekledik ama bebek inmedi kanala her dopum zordur ama ben sezeryanda cok zorlanmadım