Kara07 Merhaba,evet vardı 6 mm di doktor zaten geçeceğini söylemişti çok şükür geçti de detaylı da herhangi birşey çıkmadı. Geçmese de beyin fonksiyonlarını etkileyen bir kist değilmiş ama hemen hemen her zaman geçiyormuş zaten. Icinizi ferah tutun,dua edin,Allahın izniyle geçecek göreceksiniz. 👍