Skrnslmn Merhaba güzel anneler düzenli yürüyüş yapıyor musunuz? Kaçıncı hafta başlamak iyi? Birde düzenli değil de arada yürüyüş yapmak da fayda verir mi acaba?
Burcuk Skrnslmn yapıyorum günlük 10.000 adım atmaya çalışıyorum. Hamilelikten 5 ay önce başlsmıştıö. Çok hareketsiz kalınca kalçam ağrıyor yürüyünce iyii geliyor ayrıca hava alıyorum kendime geliyorum. (6.ay)
Babykurtay İlk öğrendiğimden beri günlük 1 saat yürüyorum çokta faydalı bence çok kilo almadım 21 haftalık olmama rağmen sadece iki kilo aldım 😊
Skrnslmn Peki size şöyle sorsam tanıdığım kimse yok eşimde geç geliyo diye yanlız yürümek istemiyorum ama gün içinde evde hareketliyim. Yine de yürümek gerekir dimi 😔 25 haftaya giriyoruz yarın ama hala düzenli bi yürüyüş yok pazar market vs oda arada 😣
Pinaryyim Skrnslmn açık havada yürümek başka oluyor tabi pazar market cok yürüyüşten sayılmıyo 😊 Bnde çok yürüdüm mü kahve lekelenmem geliyo beşinci ayda başlicam yürüyüşlere inşallah.
yefeninannesi Bişey sorabilir miyim çok yürüyünce alt karında ağrı hissi oluyor mu sizde benim ağrıyor
yefeninannesi Bende düzenli yürümüyorum iki gündür çok yürüdüm alt karnıma ağrılar giriyor 17+4 üm acaba düzenli yürümemekten mi yoksa bir sorun mu var anlayamadım blackcatS