Neslyhn Merhabalar, yaklaşık bir haftadır sanki üşütmüşüm gibi kasık ağrım oluyor. Bu haftalarda kasık ağrısı yaşayan var mı?
Elifcee25 Neslyhn Bende 22 haftadaym benimde oldu hatta agliycak kadar. Enfeksiyon cktı munurol ictim gecti simdilik bol su ile arinmaya calisiyorum. Bende idrar tahlili ver dokdoruna bi danış. Yoksa gecmiyo yani bn cok cektim su enfeksiyon belasindan
izmirlih35 21.haftadayım bendede var. Enfeksiyon çıktı ilaç kullanmaya başlayınca rahatladı. Eğer çok şiddetli ise bir doktorunuza danışın.
Neslyhn izmirlih35 idrar tahlili mi yaptırdınız? Geçmiş olsun, ben de rahatsızlık hissediyorum sürekli. Pazartesi doktora gideyim en iyisi
izmirlih35 Neslyhn teşekkürler. evet idrar tahlili verdim. Bazen akıntı belli ediyor enfeksiyon olduğunu ama bazende anlamıyorum ağrıdan tahlil verip anlıyorlar. Sizde bir isteyin isterseniz. Enfeksiyon zararlı Çünkğ. İlaçtan sonra rahatlıyor