saramomy Sedos5066 ilk aylar bende de olmuştu her sabah 1 kaşık bal yiyordum öyle öyle geçti canım sende dene
Tulay_448 Sedos5066 ayy gorur görmez girdim hemen aynı sorun bende de oldu çok kötü bi durum dr ilk ayalr geçer dedi ama 25 haftalık olduk daha da çoğaldı inşallah geçer canim
Mihre Sedos5066 Geçirmenin bir çok yolu var arkadaşlar bazılarını söylemiş ama balgama en çok sebep olan şey süt içmek.Eğer içiyorsanız kesin ve 1 ay sonra ki farkı görün derim.