Nurhanipek Arkadaşlar 21 haftalıkken ayrıntılı ultrasona girdim 4 mm yani yarım santimdende küçük bi kist var dedi . Aynı durumu yaşayan varmı . Önemli bişey değil dedi ama insan tedirgin oluyo yine de 😞
Gd1992 Nurhanipek cnm bnm bebegımın kafasındada var hatta 2 tane biri kucuk dıgeri bırz buyuk dedi 7 mm ınsallah gecer bnde ck korktm agladm gnlerce pazartesi ayrıntılı ultrasonumz var bakalım hayırlı sonclar alırz ınsallah o kıstler genelde kayboluyormus
Mirammm Nurhanipek Benimde bebeğimde var 1,5 ay çok üzüldüm geçen hafta detaylı ultrasona girdim kist kapanmış inşallah senin bebeğinin kapanır sağlıkla kucağımıza alırıZ
Nurhanipek Mirammm ayy inş canım yaa hayırlısıyla merde şifa bekleyen varsa Rabbiö nasip etsin evladıyla sınamasın inş 😟