Senapolat kuzum ben 17 haftalikken disim apse yapmisti ve kanal yapilmasi gerekliydi antibiyotik tedavisi gordum sonra ani bir sekilde il disina tasindigim icin kanal yaptieamadim ama dis doktorum kadin dogumcumdan imzali kagit almami isteid sonra kullanicagi anesteziyi gosterdi hic bir zarari olmadgini gebeler icin kullanildigini doktorunla dozunu ayarlayip yaparoz dedi ama nasip olmadi son 3 aya girmeden bence agrin varsa yaptir ben suan heran agriycak dite korkuyla bekliyorum