Ebru2107 Kızlar bende 38+2yim bulaşık yıkarken birden idarar yaptım sandım altıma kaçırır gibi geldi ama ben anlayamadım suyummuydu idrara baskı oldudamı kaçırdım bilmiyorum neyapmam gerek sabahtan hafif birazda belim agırıyordu
Deletedmom411 Ebru2107 tutamadıysan suyun gelmiş. Acile git canım susuz kalmamalı bebek enfeksiyon riski var
onyedinisan belma00 bebek kanala inmiş mi acaba sıkıntıya girmesin canım eğer sezaryen teklif ederlerse ol bende aynısını yaşadım 3 gün bekledik sezaryen oldum
belma00 onyedinisan yok canim kanalda degil sag alt tarafta bugün karar verilecek bakilicak sanci verip duruyorlar ama fazla sancim da olmuyor eğer olmassa sezeryan olucam
Ebru2107 Hastaneye gittim bugün suyum değilmiş idrarmış alttan muayene etti 1cm açıklık var 1cm varsa Nezaman doğum yaparımki acaaba