Aygul01 Naz-123- aksine faydalı ben 39 haftalığın hamileliğim basından Beri iciyorum ve Allah bilir kaç koli içtim bu güne kadar. Su niyetine içiyordum ortalama gunde 2,3 tane içtiyordum.
teletabi Naz-123- doktorlar günde en fazla iki tane diyorlar canım ben bi sabah birde gece yatmadan içiyorum
mihriban1 Sade maden suyu içmek bebek için çok faydalı, ben de günlük 1 bardak içiyorum, meyveler zararlı diye biliyorum
Bebislerimiz Sade maden suyu bir tane icebilirsin dedi doktorum ama kisiden kisiye belki de değişebilir 🤷♀️
Annem1 Swyhan46 bende asla içmezdim hatta midem rahatsızlanmıştı bekarken doktor önermişti içine limon sıkmıştık biraz yine içememiştim fakat ilk aylarda okadar bulantım vardı midem okadar rahatsızdı ki alıştım içmeye.
Pembe-mavi Naz-123- doktoruma bulantı için ne yapayım demiştim maden suyu içebilirsin demişti. Gerçekten iyi geliyor günde 1 şişe bazen 2 şişe içiyorum. Zaten severdim de. Ama sade olanından. İçemezseniz içine limon koyup için
Swyhan46 Ummugulsum123 ne bilimya oldu biti sade içemiyorum hep limonlu eçerim Dr. Da iç nasıl istiyorsan deyince bende devam ettim
Ummugulsum123 Swyhan46 doktorun öyle dediyle tabi canım en iyisini o bilir bende içemeZdim sadeyi ama şimdi su gibi içiyorum resmen bi dikişte hemde
Ummugulsum123 Swyhan46 genellik le günde bir tane ama bazen iki de olabiliyor yada bardakla içersem yarım yarım içiyorum daha çok da içebilirim ama zararlı olabilir ikiden fazlası bir tane içmek en iyisi