GzdeDayelik canım benimde sen gibi 5.haftadayken kahverengi akıntı geldi az bişey doktora gitmelisin bana ilaç iğne ve dinlenme veri rahimde kanama alanı görüldü 2 haftaya geçti,5.haftadan 9.haftaya kadar annem baktı bana dinlendim ilaç iğneye devam ettim sonra 12.haftada tekrarladı ilaca devam ettiğim halde ama doktoruma gittim herşey normal bebek iyi gelişimi kalbi,benim rahimim suyum filan iyi yine ilaca devam ediyoruz ve 15 gün filan daha dinlenicez sonra doktorumuz bakicak illa seninkide benim gibi olcak diye bisey yok ama senin icinde yerlesme kanamasi yada bebek buyudugu icin diyemem doktor daha iyi bilir bence gitmende fayda var