2 gün önce sürekli ayaktaydım ve o günden sonra hiç geçmeyen bi ağrı başladı. Hareket halindeyken çok sıkıntı olmuyor ama oturduğum an başlıyor. 15 haftalık hamileyim ve sadece sağ bacağımda ağrı var. Kalp damar cerrahisi doktoru 8 mayısa randevu verdi nasıl dayanıcam😔