Gocmnn Ya kızlar İnstagram da falan görüyorum bu haftalarda bebekler öyle tekmeler atıyo, oynuyolar ki dışardan da belli oluyo ama benm kızım hiç öyle hareketli değil hep minik minik vuruyor o kadar 🤔 sizinkilerin hareketleri nasıl?
sanem68 Gocmnn benimkide son iki haftadır sert hareket etmeye başladı 33 haftayız önce pıt pıt o kadar , doktorum ayakları aşağıda olduğu için hissetmiyorsun demişti başı aşaya gelince daha güçlü hissedersin dedi gerçekten öyle oldu
UrasEgeninannesi Gocmnn benimki keyfine göre kimi zaman sessiz ufak ufak hareketler ediyo. Kimi zaman hareketli oluyor. Bi günü diğer gününü tutmuyor :) 33+1 iz
Hulyaawc Gocmnn benim oğlumda çok hareket etmiyor tekmeleri kuvvetli değil acaba kilosu az diye mi bilmiyorum 🙄 32+5 olduk ama az hareket ediyor.Uyuz babasına çekti diye avutuyorum kendimi 😂
Betuul12 Gocmnn her bebek özeldir annesi bence kıyaslama yapmayınız en azından hareket ediyorsa şükredin bence 🤗♥️
Gocmnn sanem68 benm kız da daha dönmedi canım belki de ondan evet. Doktor son kontrolde 37ye kadar dönmezse sezeryan dedi
Gocmnn Hulyaawc ya hahaha 😁 benimki ben o kadar konusuyorm tepki vermiyor babası bişi desin harket ediyor gelince sorucam hesabını🙈
Esilamm38 Gocmnn benim kızımda öyleydi çikolatayla ufak ufak hareket ettirirdim 🙂 ic karnım genişmiş benimde ondanmis
Sinem_06 Gocmnn benim oğlumda çok hareketli değil bi günü diğer günü tutmuyor gerçekten bilmiyorum ama bi sıkıntı olsa doktor söyler heralde
Hulyaawc Gocmnn 😂 bizimki de hareket eder babasına gel bak derim karnıma dokunur çocuk kaskatı kesilir 😂 hareket etmez 😂😂😂
BebekK Gocmnn canım daha bugün izlediğim video da herkesin bebeği farklı olur kıyaslamayın benim bebeğim daha az hareket ediyo diye dedi. Hem kimisinin pozisyonuda farklı olabiliyormuş mesela benim plesantam önde ben tam tekme gibi hissetmiyorum yada bi arkadaşım daha vardı benden 1 ay önde olan o mesela ayak izini falan görebiliyordu ama ben göremiyorum plesanta engel
Gocmnn BebekK evet dediğin gibi canm pozisyondan olabilir bizimki hiç düzgün durmuyor detaylıda bile zor aldık yüz fotosu 😁🤦♀️
Suna_m Benim iki gün önce çok az hareketliydi, ertesi gün doktora gidecektim, ama dün ve bugün inanılmaz hareketli. Bugün birkaç video çektim, karnımda fıldır fıldır dönüyordu.
Nezoli Gocmnn canım benimde ayni öyle dışardan çok bariz belli hareketleri yok ben kendim hissediyorum tabi senin gibi görüyorum bende aklıma takılmıyor dgl
ikincikezanne- Gocmnn bizde 33+2deyiz benimkinin hareketleri cok sert dişardan fazlasıyla belli oluyor bazen karnim bi sallaniyor 5.8 depremi mübarek 🤣🤣 genelde sag tarafimi tekmeliyor 😊