Ladyssss Kızlar 4 haftalık gebeyim 3 gün önce erken öğrendim ve çok tecrübesizim kabul edersiniz ki🤗 yarın doktora gideceğim ama bana önerileriniz neler olur şunu yap bunu yapma gibi?
Seherr Ladyssss eğer bir probleminiz yoksa 5. Haftada gitmenizi öneririm o zaman keseyi daha net görürsünüz muhtemelen 1 hafta sonrada kalp atışı için çağırılırsınız 🥰 ben 4. Haftada gittiğimde kese görünmemişti ve moralim bozulmuştu
Ladyssss Seherr canım evet haklısın ama ben görmek için değil aslında kan tahlili vermek için gidiyorum takviye vitamin vs verir belki diye
Seherr Ladyssss kan tahlili vermediysen git canım aklında kalmasın birde folik asit başlatır doktor hayırlı olsun 😇😇😇