Merve005 Kızlar kaçıncı hafta da bebek yukarı çıkar 27 haftalık hamileyim bebeğim hala kasıklarım da ☹️
ecembugra53 Merve005 doktora sordun mu canım bazı gebelikte karın asagıda oluyor gördüm yani kişiden kişiye değişir canım
kedilervekaranfil Merve005 Ben de öyle hissediyordum görüntü olarak da öyleydi hareketler de aşağıdaydı ama doktor öyle bir durumun olmadığını her şeyin normal söyledi. Sonra zaten kendiliğinden yukarıda hissetmeye başladım belimde dahi hissettiğim oldu ayaklarını
Burcuyyy Merve005 ben 31.2 haftalıgım 23 den beri kasıklarımda hissediyorum normal doğum pozisyonunda ydi şimdi de vajinada hissediyorum
Merve005 ecembugra53 Yok hayır en son 1 ay önce gitmiştim haftaya randevum var onu bekliyorum ☹️ benim göbeğimde aşağıda duruyor ve baya küçük görenler hamile değilsin gibi diyor
ecembugra53 Merve005 merak erme bana da öyle diyorlar iç karnımız geniş canım korkma cok güzel bişeu 😊
Merve005 kedilervekaranfil tekmeleri karsıklarım da Yani aşagı da dönüyor bazen hareketleri hep aşağı da
kedilervekaranfil Merve005 Yakın zamanda yukarıda da hissetmeye başlarsınız ama randevuları aksatmayın sorun olmasa bile içiniz rahat olur