Susam88 Merhaba güzel anneler biz 33 haftalık olduk genel olarak hemoroid dışında iyiyiz 🙈 bir kaç gündür ara sıra kasıklarda iğne batması oluyor sanki sizler de de bu belirtiler var mı acaba 😏
demet56bungl Susam88 bende 33 bittiyo 34 olucam insallah dogum korkusundan baska bisey yok olsunda bittsin diyorum artik saglikla alalim kucaklarimiza bebislerimizi🤗🤗🤗
Doruk_mom89 Susam88 benim de aynı canım karnimda kasılma da oluyor ben de 33 haftaligim sayılı günler kaldı ☺️
Susam88 ecembugra53 diyorum acaba sıkıntı mıdır olması ilk gebelik olunca çok acemi oluyor insan ama artık bu haftadan sonra hafif hafif olması normal
ecembugra53 Susam88 yok canım cok normal merak etme bende korkmuştum bagısaklsra mideye bebek baskı yapıyor asagıya ondanmıs 😊
Hazal2020 Papatya7203 canim ben bugun gittim 29+2 doktor seni son kez 1 ay sonra cagriyorum sonra daha sık görüşücez dedi yani 33 haftadan sonra sıklaşıyor
Papatya7203 Susam88 bende bir daha 33te gidicem o zaman artik daha sık cagirir sagol canim cevabin icin
Susam88 Doruk_mom89 aynen canım günler azaldıkça sanki belirti daha çok aramaya başlıyor insan panik halinde 🙈
Kubraeskubra Bende de kasılmalar oluyo hatta onun için panik olup acile gittim ama bi sorun ve sancı çıkmadı çok şükür mide yanması da çok olmaya başladı
Susam88 Kubraeskubra bende mide yanması değil de burun tıkanıklığı oluyo doktor normal dedi ama cok sinir bozucu