Selam kızlar doğum hikayemi paylaşmak istedim sizlerle.. oldukça kısa onuda belirteyim 🥰
Allahıma şükürler olsun meleğimize kavuştuk herşey çok güzel geçti ve çabuk oldu bu kadar hızlı olmasının sebebi üçüncü doğumum ve diğer kızım daha 21 aylık onunda önemi var yani vücut hatırlıyor hala bi önceki doğumu.. Gece 2′de sancılarım başlamıştı düzenli ve sıklıkla geliyordu, eşimi uyandırdım saat 4′de hastaneye geldik 4cm açılmam vardı 5 buçuk da ise 8cm olmuştu bile ve saat 6′da üç dört ıkınmayla bebeğim kucağımdaydı şükürler olsun ❤️ 4-5 dikişim var ondan hariç iyim çok şükür 🤲🏼 Umarım herkesin doğumu güzel geçer Allah kolaylık versin. Rabbim isteyen ve bakabilecek herkese nasip etsin bu güzel duyguyu inşallah 🤲🏼🌹