İyi akşamlar, salı günü sezeryan oldum, ilk ayağa falan kaldırdıklarında çok rahat kalktım, hemşireler bile dedi, resmen hastanede oturmadım hiç, dün ve bugün evdeyim ama ağrıdan ölücem resmen, sanırım hastanede iğnenin etkisi vardı rahattım, 2 gündür resmen nefes bile alamıyorum, ne otururken ne ayakta hiç rahat değilim, ne yapacağımı şaşırdım, sargıyı yarın çıkartıcam, biraz rahatlarmış o zaman, ama şuan yapabileceğim birşey var mı yardımcı olurmusunuz