deletedmom351 Dün ilk defa Nst’ye girdim 34 haftalığım her hafta muayeneye çağırdı doktor acaba Nst’yi her hafta mı çekiyorlar yoksa son haftalar mı sıklaşıyor son haftalar da olup nst’ye girenler yazabilir mi?
shdemir deletedmom351 Ben 37.haftama giricem bugün ilk defa girdim canim. Bidah 1 hafta sonra gidicem. Herkeste farklı oluyor sanırım.
Busozi deletedmom351 32. Haftamda girmeye basladim canim suan 34+5 iz. Dun bebegimin harktini az hissettim hemen dr u aradim nst ye cgrdi cok sukur sanci cikmadi. Ben her hafta giriyorum yani
Alinkuzusu deletedmom351 son haftalar sıklasiyor benim bildiğim benim dr um 36 'da nst ye aldı her haftada çağırıyor cumadan cumaya
Eses Benim agrım olduğu için 31. Haftada girmiştim ilk olarak , gerçektende sancım çıktı 4 haftadır yatıyorum erken Doğum Riski ile , her hafta düzenli girdim sancı çıktı her seferinde igne ve ilaçlarla geçiyoruz 35 . Haftaya giricem 2 gün sonra .
Kado87 Eses bisey sorcam benim kasilmalarim vardi girdim nstye orda hic kasilmadim hissetmedim karnimin tas kesildigini oyle olmasada cikarmiydi sancim olsa yoksa o an kasilmanin gelmesimi gerekiyor mesela eve geldim yine kasiliyorum