Evvrim Kızlar Selam bugün bebek cok fazla toplanıyor ve kasılıyor bu haftalarda normal mi hastaneye gitmek mi mantıklı daha önce yaşayan varmı ?
Doruk_mom89 Evvrim bende de oluyordu doktora sordum hatta. Sürekliliği önemliymiş belirli aralıklarla geliyorsa gitmelisin .
Evvrim Mdelaaal ecembugra53 cok tesekkür ederim kızlar 🙏🏻 bi doktora sorayım o halde belirli bir dakikaası vardır mutlaka
pamuk32 Evvrim 10 dk da 5 dakikada tekrarlıyorsq doğum sancisi canm ama uzanp dinlenince geçiyorsa yalancı sancı