Leyla16 2 haftaya kadar gerilik normal canım doktor seni çok fazla germiş bence, kan akımı önemli olan bebeği strese sokacak olan şey bu. Kan akımının yavaşlaması. Kan akımı yavaşladığı an Dr unun dediğini yapmalısın riskli çünkü perinatolog görüşü almalısın bekletebildiği kadar bekletiyor üzülme sağlığı yerinde olsun yeter ki şuan bile iyi kilosu