Ceylanmrt her yerinki farklı oluyor canım bulunduğum ildeki üniversitede yaptırdım 3 tane sargı bezi veriyorlar 2 tanesine ilaç döküp sıralama yapıyorlar sırayla genital bölgeni temizliyorsun sonra kuruluyorsun ilk ıdrarini 1. Kaba orta idrarini 2. Kaba şeklinde teslim ediyorsun . Devlet hastanesinde 1 tane kap verip orta idrarini istiyorlar . Devlette yaptiracaksan eğer evde dus alıp temiz camasirla git yada orda sabunla yıkayıp kuruladiktan sonra idrar ver aksi takdirde illa ki bakteri çıkıyor ve testi yeniletiyorlar. Ben ilk hamileligimde defalarca verdim