Cansu_ertem Sibelcan1665 dur daha 39 oldum daha yarın doğurcam 😂😂 ama hareket et bol bol. Bide sancın gelince benim yaptığımı yapma uyuma sancı geldikçe 😂😂
Mutter Sibelcan1665 bende 37+5 oldum ara ara regl gibi ağrım var ama çatı daha olmadım . Ptesi olucam. Bende doğurmak istiyorum ve seni anlıyorum☹️😭😍 yorgunum ve çok sıcak
Sibelcan1665 BabyPoyraz yok hayor devlet hastanesine gidiyorum orda yapiyolarmi hic bilmiyorum kizimdada yapmamislardi
Yakamoz-1990 Yahu 33. Haftada kanamayla beraber acile gittim. Bugün yarın olabilir dediler ciğer geliştirici vurdular. 38+1 oldu hala gelmiyo. Bayramda doğururum diye korkuyorum
Sibelcan1665 Nusya10 benim bu haftalar agrim falan cok var arada sancida geliyo ama nstye giriyrm doktor nts cok ii deyip yolluyo yoruldum vallahi artk