Merveanl evet ben ikili tarama testi yaptırdım, normal çıktı çok şükür.. geçen hafta da detaylı yaptırdım özel hastanede çok şükür bir sıkıntı yok 👍🏽 Yaptır canım detaylı çok iyi 40 dakika boyunca inceledirler böbrek, karaciğer, kalp, yüz şekli, omurga.. herşey