asliea Merhaba arkadaşlar, 6+2’yiz biz😇 fakat sağlık ocağına herhangi bir giriş kayıt vs yaptırmadım, sadece özelden takip ediyoruz. Sorun olur mu? Sağlık ocağında yapılan aşı vs var mı gebelik süreci ile ilgili bilgilerinizi rica edicem♥️
MiniKaya asliea canım bildir hamile olduğunu tetenoz aşısı yapılıyor kan testi idrar testi veriyorsun sonrasında bebek doğduğunda bebeğin takip ediliyor
Rabia95 asliea özel hastanelerde bazen sisteme düşmüyor, siz aile hekimini bilgilendirin. Arasanız bile olur. Orada ki hemşireler ebeler ilgileniyor aşı için vs.
Bebislerimiz Bende daha yaptırmadım 😇 doktorum asi icin seni arayacaklar dedi bekliyorum daha aramalarına var
MiniKaya Bebislerimiz eğer özele gidiyorsanız bazen sağlık ocağının sistemine yansımıyor onun için gebe olduğunuzu sizin bildirmeniz gerekiyor 😊
reyhanerol01 Sağlık ocağına da bilgilendirmeniz gerekiyor hamileliğinizi çünkü aşı ve kan ile idrar tahlilleri yapılıyor
Bebislerimiz MiniKaya aaa teşekkür ederim doğru bide bildirmezler falan biz işimizi garantiye alalım 😇
asliea MiniKaya @Bebislerimiz ben de bundan dolayı kendim bildirmem gerektiğini düşünüyorum, vakit kaybetmeden halletmeli😇 çok teşekkürler
htckynk Evet canım bildirmen gerekiyor onlarda kan alıp gebelik girişini yapıyorlar daha sonra ayda bir gebelik izlemine çağırıyorlar kan ve idrar alıp ayriyeten onlarda takip ediyorlar☺️ Birde ilerleyen zamanlarda tetanoz aşısı var zamanını bildiriyorlar ☺️ Lütfen sağlık ocağına bildirin daha sonra devlet tarafından biz zor durumda kalıyoruz neden takip etmiyorsunuz diye 😄 bu arada hayırlı uğurlu olsun🥰🥰
Sulemsi10 asliea yaptır canım.bende senin gibi gitmemiştim doktor kan tahlili istedi gittim kızmışlardı bana neden bu kadar geç geldin diye😅 onlarda takip ediyorlar
MiniKaya asliea rica ederim 🌸 gitmenize bile gerek yok sağlık ocağınızın telefonunu arayıp söylemeniz yeterli olucaktır