Kaderkurtbey 4 aylık gebeyim Bugün temizlik yaptım ve hiç oturmadım sol tarafıma ağrı girdi sancı gibi böbrek tarafı sıkıştı sanki normal midir ?
Cansu_ertem Kaderkurtbey o zamanlar yaşadımmı hatırlamıyorum ama doktorum hep ağrın olduğunda vs ayağının altına minder koy ayağın yüksekte kalsın yat derdi. Bi dene istersen iyi gelebilir ben ağrım oldukça öyle yapardım. Geçmezse gidip görünürsün bi ama sanmıyorum kötü bişey olsun