Nrgl_cntrk siparişim 1 aydan fazla bi zamanda geldi mesajlara cevap vermediler okuyup okuyup cevap vermediler sonra kargoya verildi dedi 1 hafta geçti ne ürün geldi ne bişey tekrar yazdım gerekli işlemi yapıcam vs diye sonra beni engellediler en son firma sahibine ulaştım zor bela getirttim ama baya uğraştım yani bir kişide aynı şeyi yaşadı bana yaZdı hatta yorumlarımızı falan siliyolardı hep çünkü