Betuul12 hiç korkma! 24 hafta civarı kasılmalarım başladı. Doktorlar 34-35 te doğar beklemez dediler. Çok yoğun kanamalarım oldu. Zaten ilk 4 ay da düşük riskim vardı. 34. Haftalarda nişan geldi 2-3 cm açıklık oldu hatta 1 gün boyunca saat başı düzenli sancım bile oldu. Ama gelmeyince gelmiyor! Tüm bunlara rağmen 38+2 deyim. 40 ı görecek suni ile başlatacaklar diye korkuyorum. Geleceği yok gibi görünüyor sanki ebediyen hamile olacağım 😩