13 temmuz 190
22 temmuz 890
24 temmuz 1002 kan değerim çıktı.
İlk dış demişlerdi kese gözükünce boş gebelik dediler. Ama henüz adet tarihime göre 6+4 üm ultrosonda çıkana göre 5+3üm . Doktorum alttan muayene yağtı kese gibi birşey var ama ney olduğu tam belli değil dedi normalde bugün ki kan değerimi görünce de.kürtaj dedi fakat ağrım olmadığı için pazar günüde kanına bak eğer artış halen az yükseliyorsa kesin kürtajı kabul et hemen yatış yap dedi. Çok kararsızım önceden ağrım oldu amaa şimdi hiç yok başka doktora gitmiştim ilk o dış gebelik dedikten sonra bu doktora gelmiştim. Bu doktor beni ultrasona başkasına baktırdığında ordaki kişide 1 hafta sonra tekrar gel bi daha muayene edelim demişti çok kararsızım nolcak bilmiyorum