Pregnant81 canım ben bugün 37+5oldum iki gün önce 37+3ken devlete gittim muayene yaptı acılma yok ama rahimde yumuşama var dedi o an canım baya yandı masadan kalkıncw direk cıktım sormak aklıöa gelmedi çatın normale uygun yada değil diye bişey demedi çatı uygun olmasa normal yapamazsın derdi heralde diye düşünüyorum şuan