Kızlar az önce arkadaşımla konuşuyordum pıhtılaşmam var iğne kullanıcam hamile kalınca dedim. henüz hamilelik yok.Oda hemen dedi ki riskli gebelik sınıfındasın 9 ay boyunca yatacaksın herkese göre zor geçer hamilelğin filan çok üzüldüm.Siz böyle misiniz. Yani sürekli yatıyor musunuz yemek filan kim yapıyor