DuyguY 40+4 🤪doktor 41+3e kadar bekleyelim dedi perşembeye kadar gelmezse zorla çıkartıcaz artık😂suni sancıyla deneyeceğiz olmazsa sezeryan. Hergün ev sil süpür toz al tuvalet balkon toka duş al squat yap Yine de hiç sancı hiç açıklık 😃
Derya53 DuyguY ay sorma bende neler yaptım dün eşimdi arabada kasıla kasıla 2 saatlik yola gittim geldim yine de bana mısın demedi 5 saat arabada oturdum olan bana oldu 😂 bana da sancı verecekler bu gidişle 😂
Derya53 DuyguY valla bana da pazartesine randevu verdi , ben Hollanda’da yaşadığım için kolay kolay sezeryana almıyorlar sancı vereceği günün planını yapacakmışız pazartesi 🤷♀️
DuyguY Derya53 pazartesi benimde kontrol var canım yine gelmezse son gün perşembe 41+3 de müdaheleyeyle doğuracağız kendi rızasıyla gelmiyor gelmicek gibi de 🤷🏻♀️
ilkayK YARDIM :) Kızlar 39+5 olduk çatı muayenesi hiç yapmadı doktorum acaba dar da ondan mı gelmiyor diye düşünür oldum Çatı muayenesi olmayan var mı