Gün geçmiyorki yeni şeylerle karşılaşmayalım. Tüm gün işteydim sıcaktı. Pantolonumun göbek kısmı (hamile pantolonu) biraz sıkı ve çift kat hm marka. Eve gelince farkettim göbeğim göğüslerimin altı isilik gibi kırmızı nokta nokta olmuş. Şu an çok kaşınmıyor. Ama ilk gördüğümde endişelendim. Böyle bi şey yaşayan var mı? Kontrolüme daha var. Bilgi edinebilirsem kendimi daha iyi hissedeceğim.