Ecemli Kizlar 35 haftalik hamileyim belim cok agriyor yanma var yuruyemiyorum kasiklarimda agriyor bu normal bisey degil
MiraysMom Bende şurada durayım birkaç gündür adet sancısı gibi agrım vardı kasıklarımda dünden beridir de bel agrım başladı aynı haftadayız doğum habercisi mi yoksa enfeksiyon mu kaptık acaba 😞
Annesininbali2929 Bende 33 +3haftaligim ayni benimde ağrım sancım vardı gittim doktora herşey normal dedi idrar testi istedi idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyorum biraz hafifledi ağrılar bence doktora gidin tahlil yaptirsin
Annesininbali2929 Ecemli ayakta duramuyordum bel ağrım vardı kasıklarımda durup durup agri giriyordu ntsde sancı çıkmadı