Miranazinannesi Vajinal enfeksiyon olan anneler varmi naptinizda gecti ? 37 haftalik gebegim 2 kez acilde doktorum yirtilman cok olur bol su ic dedi ama surekli su icemiyorunda .
buseyusuf27 Miranazinannesi benmde var enfeksıyonum ama mantar olarak krem kullandm bırde fıtıl kulndm suan bısey yok ama gunluk 1.5 lt su ıcmeye calıs bnde su ıcen brı dglm ama mecbur ıcıyorm gozumun onunde olunca zorda olsa ıcyosn bebek ıcın ve senın saglıgın ıcn