hmyrmom Benim bebeğiminde kafası büyüktü, sezaryen oldum çokta rahat geçti herkesin ağzına dolanmış bir “kesilip biçilme ” lafı. 1 aylık anneyim dikiş izim bile kalmadı o derece profesyonelce yapıldı herşey, normal yoldan olsa bu kadar rahat geçmezdi, doktorum üstüne basa basa söyledi normali sana tavsiye etmiyorum çok zorlanırsın ama karar seni deneyebiliriz dedi. Ki bebeğimin kafası hep büyük çıkıyordu başka doktorlarda söylemişti bunu. Kimseyi dinlemeyin o zorluğu yaşayacak olan sizsiniz eşiniz değil kimse sizin bedeninizle ilgili kararlar alamaz. Doktorunuzu dinlemelisiniz en tecrübeli onlar.