38+6 haftalıktım ve kontrolüm vardı. Bayramda denk gelsin istemiyordum. Doktoruma Pazartesi başlatalım mı Doğumu dedim o da yarın başlatalım dedi. Çatı muanesi yaptı ve açılmam varmış. Açılmam olsun diye her şeyi yaptım (temizlik adaçayı hurma yürüyüş merdiven inip çıkma hatta düğüne gidip oynadım bile). Yarın kontrole gidicem tekrar ve açılmamı kontrol edip suni sancıyla destekleyerek doğurcam yaşasınnnn 🙈💃🏻