Pcoslubiranne Hulyarecep En son ne zaman gittin. 16+4 olduk 14+3 de erkek olduğunu öğrendim.Ama haftasından ileri bebeğim onun da payı olabilir.Kuzenim 12+5 de Öğrenmişti onun da erkek.
Fulyag Hulyarecep 11+2 de tahminde bulundu doktor ama kesin gözüyle bakmadım haftaya belli olacak 16 haftalık olacağız umarım netleşir 😊
Hulyarecep Pcoslubiranne en son 11+2 di gittiğimde 1 ay sonra gel dedi 15ni bekliyoruz bakalım nasip kısmet olursa İnşALLAH 🙏
Pcoslubiranne Hulyarecep o zaman erkenmis zaten öğrenmemeniz normal.gosterirse öğrenirsiniz gittiginizde.
gaammzzee Haftamda erkek diye tahminde bulunmuştu doktorumuz şimdi 13 teyiz bakalım değişmezse oğlumuz olacak hayırlısıyla 🙏🏻💙
Nazyun Haftada tahmin Etmişti sonra 13. Haftadada tahmin etti şuan 16 haftalığım ve civciv göstermedi 😂 belli ama göstermeyince öğrenilmiyor işte 😂 doktor o kadar uğraştı ama yok uyanık olduğu halde göstermedi bide giderken meyve suları tatlılar çikolatalar yedim oda işe yaramadı kilo aldım resmen 😂😂😂