Eliffefee Selam canımm anne adayları 🐣gebelğimin 25.haftasndym pişik gbi oldu bacaklarımın arası 2 gndür kızarıklık var neyin nesi anlamadm başına böyle birşey gelen varmı,neler yaptınız?
Nisa_nurr Eliffefee benim başıma geldi ama kendiliğinden geçti sonra birbirine bacaklarımı sürtmedim yürürken geçti öyle
Ozdmrkbraa Eliffefee benim gebelik öncesinde de hep olur şimdi de oluyor canım kantaron yağı sürüyorum akşam yatarken o bayağı rahatlatıyor beni hakiki zeytin yağı da iyi geliyor 🐣
htckynk Eliffefee benimde geçenlerde başıma geldi ilk gördüğüm an hemen bepantol sürdüm sabaha kalktığımda geçmiş gibiydi çok hafif vardı krem çok iyi geldi
DilanDag Eliffefee evet oluyorum hemde sık sık yıkayıp kuruladiktan sonra vazelin sürüyorum genelde akşam uyumadan önce yapip bol şeyler giyip iki bacağımı yatıyorum 😂😂
Eliffefee Nisa_nurr açıkcssı bnım genıtal bölge çevresi o yüzden sürtmeden yürümem biraz zor gece krem sürüp iç çamaşırı giymedn bol pijama ile yataym dıyorum bakalım ne olck
Ozdmrkbraa Eliffefee benim cildim hassas olduğu için çok çabuk pişik olurum 🤭😂 o acıyı çok iyi bilirim hatta annem pişik kremini fazla al da çocukla beraber kullanırsın diyor 😂
Eliffefee DilanDag vazelınde iyi gelıyor demişlerdi dün bepantol sürdm bakalm iyi gelmzse vazelınde deneyecgm
Melodixxx Eliffefee göğüs altımda oluşmuştu ama hep serin tuttum klima karşısnda pturdum yavaştn geçti
Eliffefee fatosd84 dün gece bnde bepantl sürp yattm çok hafif var yınede bu akşm da yapacgm iyi gelşr inşallah
Frozen-06 Eliffefee surtunmeden oluyor. Pisik kremi iyi geliyor. Elbise altina kisa tayt tarzi bir sey giyin
vrndozlem Eliffefee ben elbise giyiyorum bacaklarım birbirine sürttüğünden bende pişik oldum bepanthene krem vardı onu kullandım rahatlatıyor hindistan cevizi yağıda çok rahatlatıyor iyi geliyor