SevDin Gamzeee55 söylenişi zor değilmi birde ismini soranlara iki kez tekrarlmak zorunda kalabilir resmi yerlerde de yanlış yazılmaya müsait bir isim bu açıdanda düşünün derim
Hcrksk Hep dini isimlerin bebeklere ağırlık verdiğine inandım.dua adı çok güzel ama çok ağır bence.o isimin hakkını verebilmek lazım.söylenmesi de zor ama alya adı başlı başına çok güzel