Brcuuu valla benim ikinci sezeryanim oldu 3 temmuzda .ilkinde klasik sezeryandi yani ilk uc gun zordu sonrasi yavas yavaş toparlanmistim .bu seferki seseryanimda ben 10 gunde zor ayaga kalktım ve keske dikis ağrısı olsa .bel agrisindan geverdim gaz skismasi bile oldu hastanede çıkardığı halde .acile gittim .düşünün. ve kontrolumse normal dedi dusunun doktor .hersey olabliyor bence .ilaçlarımı içemedim 2 gun Cnku ağrıdan ayağa kalkamadım brsy yiyemedim midem bulandi hep .narkozu ayamamis olabilirmişim dediler .ama sukur geçti ilk defa boyle oldu .simdi allaha sukur sknti yok .allag herkese şifa versin vallahi cok kötü gunlerdi ama hersy geçiyor skmayın canınızi😇🥰