35 haftalık olduk karnım aşağı indi sanki ishalim var mide bulantım çook fazla ve belim çok ağrıyor altta baskı hissediyorum bazen diyorum ki şimdi bebeğin kafası çıkacak galiba sonra diyorum ki çıksa ağrı olurdu ama sanki doğum yaklaştı gibi hisse kapıldım salı günü randevum 10 gündür görünmedim anneler hisseder mi acaba 😀