Ysmandriuta Kızlar adetime 8 gün var daha ama kasıklarıma ağrı saptanıyor ve uyku basıyor belirli saatlerde sırtım ve belim ağrıyor yene istediğim de arttı sizce belirti olabilir mi ???
Annekuzusu23 Ysmandriuta canim bi kadar erken belirti bekleme adet geçtikten 10-15 gün sonra bel agrisi belirtiler falan başlıyor