4 Temmuz’da regli oldum. normalde 2 Ağustos’ta olmam lazım ama 2 gündür bulantım var aslında bulantı degıl midem yanıyo kaynıyo gıbı. uyumak istiyorum belım ağrıyor kasıgımda bazen yurumemı engelleyen kramplar oluyo anı harekette fılan bu kadar erken belirti olur mu acaba? 8 9 gun var test yapsam da cıkmaz galıba hamıleysem iğne kullanmak zorundayım napsam bılemedım