Elifozmen33 bizde 26+3 günlük olduk canım henüz kontrole gitmedim en son 3 hafta önce gittik 23+3 ken 😊 27 olunca gideceğiz bakalım kontrole zaten 28 de de kan uyuşmazlığı iğnemiz var onu vurduracağız. bende de kıyafetler tamamen hazır birtek kendi eksiklerim kaldı lohusa geceliği felan kaldı onları getirteceğim bebişin odasını bekliyorum bayramdan sonra Ağustos’un ilk haftasında gelir diye umuyorum 🤗 anne yanı beşik, dolap, şifonyer aldım sadece, birde halısı kaldı kapı süsü ufak tefek oda süsü onları yaptırıyorum bende ufak tefek şeyler kaldı bayramdan sonra da odası gelince yıkar ütüler yerleştiririm artık 😅 benimkisi daha da uzun oldu maşallah hayırla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah