33+5 haftalık hamileyim son zamanlarda adet ağrısı gibi ağrılarım olmaya başladı, böyle sanki iğne batırırlarmış gibi aşağıya baskı olmaya başladı ama saniyelik bi şey. 5 10 dk önce de vajinal bölgenin sol tarafında bacağa doğru böyle sanki vajinamın bitiş noktasına doğru bi acı hissetmeye başladım. İlk defa oldu. Sizce normal mi ne yapmam gerekiyor. En son 1 ay önce gitmiştim hastaneye yarın da kontrolüm var. Ama size sormak istedim. Siz yaşadınız mı