Benim ablam 6-7 hafta hamileyken lazere gitmisti (hamile oldugunu bilmiyordu).
Maalesef 14 haftalikken ultrasonda bebegin kollarinin ve bacaklarinin olmadigini gorduk. Sonra da dusuk yapti. Bebegi test ettiklerinde genetik bir sorun olmadigini ve neden boyle olduguna dair bir aciklama yapamadilar..
Lazer daha cok fazla arastirilmis bir teknoloji degil.. Ozellikle ozel bolgelere hamileyken yaptirma derim..