Bsrlmnemr Miray5 tuzlu gıdalar tüketmeyin, baş ağrısı, ellerde ayaklarda şişme ve tansiyona mutlaka dikkat edin. Doktorunuza bildirin o zaten size gerekli açıklamayı yapar
tuubaeylulanil Miray5 ben varım 24 saat toplama sonucu ilk yapımca 300 diğer toplamada 371 cıktı 0-300 arası olması gereken değer Şeker yuklemside yuksek cıkınca diyet şeker ve tansıyon takıpı yapıyoruz Şimdi
Essraanil Miray5 haftan iyiymiş ama tansiyonla protein birarada olunca gebelik zehirlenmesi oluyor tuz şeker ekmek un tansiyonunuzu yükselticek herieyden uzak durun ve doktorunuzla iletişimde olun mutlaka